Přejít na web PREVENT

Informační servis nejen pro personalisty.

Témata:

Typ příspěvku:

Otázky a odpovědi z praxe Informace o zpracování osobních údajů
BOZP, Pracovnělékařské služby

Prevence COVID-19 na pracovišti

08.09.20

COVIDem sem, COVIDem tam.  

Čert aby se v tom vyznal. Už více než půl roku média plná koronaviru, jedna část lékařů straší, jiná bagatelizuje. Společnost se rozdělila na rouškaře a antirouškaře. Každou chvíli platí jiná pravidla. Hygiena nestíhá, chytrá karanténa a erouška jsou k ničemu. Tak snad jen to, že Vůdce má v kanclu vysoké stropy, nezdolnou imunitu a bezedný státní měšec, nám v současné turbulentní době může dodat špetku pozitiv a sociálních jistot. My ostatní, jak už to v podobných situacích bývá, budeme muset zapojit nejlépe selský rozum a osobní odpovědnost. 

Nelehká situace dopadá i na zaměstnavatele. Od počátku mimořádného stavu dodnes se u našich více než 5.000 zákazníků setkáváme s řadou různorodých opatření, kterými se snaží chránit své zaměstnance a svá pracoviště před pohromou nejen zdravotní, ale také ekonomickou. Od navýšení péče o hygienu, přes barevné rozdělení pracovišť a tras pohybu, po úplné odvelení zaměstnanců mimo kanceláře. Každý po svém a jak nejlépe umí.

V PREVENTu jsme dlouho odolávali myšlence vytvářet nějaké speciální produkty a služby s označením COVID-19. Nezdálo se nám to při té informační a dezinformační smršti úplně smysluplné. Od počátku koronakrize do současnosti jsme vytvořili a nabídli pouze řešení 3v1 BOZP pro home office, protože fenomén práce z domova přicházel i bez koronaviru. Ten jej však nevídaně akceleroval a jen od března do konce srpna naše řešení BOZP pro home office nově implementovalo 648 zákaznických organizací. 

Spolu se současným narůstajícím počtem nakažených COVIDEM-19 a poptávkou klientů jsme však nyní náš postoj přehodnotili a rozhodli jsme se připravit pro naše klienty služby nápomocné při řešení prevence koronavirové nákazy na pracovištích.

Nové služby PREVENT v prevenci COVID-19

Cílem našich nových služeb není další podpora koronavirové paniky ani omezování pracovní činnosti. Ba naopak, rádi bychom faktickou osvětou a jednoduchými praktickými opatřeními napomohli zaměstnavatelům a zaměstnancům k lepšímu poznání problematiky, orientaci mezi často protichůdnými zdroji informací a nastavení přirozené a účinné prevence na pracovišti při zachování co nejméně omezeného chodu vlastních pracovních činností. 

Online kurz COVID-19

Účelem kurzu COVID-19 je poskytnout zaměstnancům aktuální relevantní fakta a informace ke COVID-19 a posílit prevenci na pracovišti. Kurz obsahuje základními fakta o COVID-19 podle aktuálních oficiálních zdrojů (WHO, MZČR), pravidla prevence na pracovišti i mimo ně, postupy v případě nákazy a aktuální informace o situaci poplatné vždy době absolvování kurzu na speciální webové stránce PREVENT COVID-19

K obecné části kurzu je možné připravit na míru informování o konkrétních opatřeních v organizaci zaměstnavatele.

COVID-19 plán

Podstatou COVID-19 plánu je návrh a realizace prevenitvních opatření proti šíření nákazy COVID-19 na pracovištích a při výkonu pracovních činností ruku v ruce s maximálním zachováním výkonu vlastní ekonomické činnosti.

Zdroj aktuálních informací

Posledním počinem je free webová stránka, kde se budeme snažit držet neustále aktuální informace k problematice COVID-19.

www.prevent.cz/covid-19


Pokud budete mít zájem o nabídku služeb k prevenci COVID-19 na pracovišti, neváhejte a napište nám na poptavka@prevent.cz

Sdílet článek

Vybrané a doporučené články

05.11.2020

BOZP při Home office 3v1

18.09.2020

COVID-19 Plán pro zaměstnavatele ZDARMA

Při poskytování našich služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Nastavení můžete kdykoliv změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Rozumím